lørdag den 9. juni 2012

Lørdag

Idag er det lørdag... DANMARK vandt deres første kamp! SEJT!
Idag har vi bare slappet af - været en tur nede i gården på legepladsen, en tur ude og gå, kører i bus og Metro inden farmand skulle ud og se kampen.

Jeg gik igang med at lave pølsehorn (til sommerfesten i instituationen på fredag - til fryseren) da min Goeste (Sarah) skrev og spurgte om hun måtte kigge forbi :-) så hun har været forbi inden hun skulle over til Pernille..
så vi fik lidt pølsehorn og boller..

Imorgen skal vi op til min farmand og spiste frokost - så det bliver dejligt.

og så skete der noget som IKKE må ske!!!
i torsdags efter vi havde hentet ungerne, gik vi i NørrebroParken for at lege lidt rundt... Elissa kravlede hele tiden op på sådan et lille mål igen og igen. til sidst rykkede jeg hende langt væk derfra  - men som lynets hast løb hun derhen igen og SMAK! skrig og skrål og en knækket FORTAND!!!!!! "heldigvis" er det kun lidt der er knækket , der er intet sket udover det... men for helvede da!!!!

Nå, en ny uge truer lige rundt om hjørnet... den står ikke på det vilde.. Kenney skal Male Rasmus' lejlighed og torsdag kommer Sarah og spiser Chili Con Carne.

Hov, har jeg fortalt at jeg starter på uddannelse næste år?
Statonom (som fra d. 1. omdøbes). Har lige hentet beskrivelsen fra nettet:

Akademiuddannelsen i offentlig forvaltning og administration udvikler dine evner til at analysere problemer og finde løsninger
  • Du får udviklet dine samarbejdsevner og din evne til at skabe fornyelse
  • Du lærer metoder til at arbejde med undersøgelser og projekter
  • Du lærer hvad der kræves for at foretage selvstændig sagsbehandling på et fagligt og retligt korrekt grundlag
  • Du får adgang til videreuddannelser på diplomniveau
det første fag jeg skal have er samfundsanalyse og metode.
de andre fag jeg skal have er:
- statsret og EU-ret
- Økonomi
- Sagsbehandling
- Organisationspsykologi

Glæder mig sgu til at komme igang!

Nå, nu vil jeg nyde roen, begge unger sover - har sofaen for mig selv.. så vil se om der er noget der er værd at se i TV :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar