mandag den 25. juni 2012

Dagens outfit og de lovede billeder

I dag stod vi alt for sent op – så nåede ikke at ligge meget tanke i dagens kluns.

Har bare et bar sorte leggins på, en lang sart rosa top og så min oversize trøje med knapper ned ad ryggen fra Vero Moda – hertil min elskede cowboyjakke fra H&M og så mine Hummel sko som jeg fik af min kære mand for et godt stykke tid siden efterhånden..
Så tog jeg sorte stjerne øreringe på og satte bare håret op i en hestehale.




 


Og så må jeg altså anbefale alle der måske synes de nogle gange ”dufter” af sved – denne deodorant fra Nivea er altså SUPER god. .. man dufter under armene hele dagen! Bruger altid kun Nivea roll-on men skifter lidt mellem varianterne.



Så forelskede jeg mig lige i denne kjole i går fra TOPSHOP til ca 750 danske kroner… AV! Det gir jeg bare ikke for en kjole!

Derudover viser jeg jer lige det overdrevet lækre brød jeg bagte forleden samt mit forsøg på samosas. Fyldet skal jeg øve mig lidt mere på.. det jeg ikke så god til endnu. Men satser på at få lavet nogle røvlækre nogle med oksekød ærter og kartofler til på lørdag når vores prinsesse skal fejres! Måske Helene skal smage på fyldet fredag J




















Der er også lavet madplan til denne uge:

I dag:spaghetti Cabonara med hjemmebagt brød til (smagte så lækkert og brødet blev lige bikset sammen som på en times tid)

Tirsdag: der er jeg hjemme og spise dejlig tyrkisk mad hos min kollega Emine – så hvad Kenney finder på J tja..?

Onsdag: grøntsagssuppe med snackgrønt til

Torsdag: Stegt torsk med ovnbagte rødbeder og gulerødder til

Fredag: Kalkunsalat med ovnbagt kalkun og diverse grønt samt ristede pinjekerner og mandler.

Lørdag: der holder vi jo fødselsdag – så der bliver der spist rester.

Søndag: Pitabrød med stegt kalv & flæsk og en røvfuld salat.

ses til en opdates imorgen

godaften herfra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar