torsdag den 28. juni 2012

dagens indlæg

Hej

Nå, arbejder hjemme idag - til vores store "skræk" (ja så slemt er det jo heller ikke) var der en orm i Manjas afføring igår. Ingen af os andre har noget og der har ikke været noget siden men nu er vi alle på ormekur - så ja, ungerne og jeg er hjemme - dejligt!

Vi kørte lige over på mit arbejde og hentede noget arbejde jeg kunne tage med hjem. Hahaha - så kom Pia som jeg sidder sammen med, som godt kunne minde lidt om Sarah - hun havde solbriller på og Elissa råbte "Saaaaraaaaah" og løb hen og gav hende en KÆMPE  ben-krammer haha.. men hun fandt vidst ud af det ikke var hende for hun så helt mærkelig ud da hun tog solbrillerne af haha.

Nå, men jeg har arbejdet og er lige blevet færdig - har siddet og skrevet bekendtgørelser i plus/minus tekst åhhh - det skulle op til vores JURA afdeling idag.



 .. Manja er faldet i søvn ved min side hehe og Elissa sover også.



Jeg skal ned efter vasketøj om lidt - har vasket 3 maskiner - 1 med alm. tøj og 2 kogevask.. alle dyner puder og betræk samt håndklæder er blevet vasket.
Når de vågner skal der lige støvsuges.

Igår hentede vi ungerne lidt over 3 og gik i gården - eller jeg gik på legepladsen med Manja og Kenney kørte en tur med Elissa :-)
så gik vi op og spiste og så bagte jeg scones med chokolade :-) MUMS men de skal spises på DAGEN! De er pænt tørre idag!


opskrift  - møg nem:
3 dl mel
2 tsk bagepulver
1½ dl piskefløde
4 spsk sukker
1 knivspids salt
50 g mørk chokolade (eller hvad man nu synes - jeg brugte vidst også mere end 50 gram!)

varm ovnen op til 225 grader.
hak chokoladen til rosinstørrelses stykker.
bland de andre ingredienser sammen - rul dejen ud - drys chokoalden ud over - ælt sammen igen - rul ud og stik scones'ne ud med et glas (jeg brugte champagneglas - fin lille størrelse)

bag dem ca. 15 minutter - står der i opskriften - jeg bagte dem i 8-10 min....

Nå, og dagens outfit: kjole fra H&M (til 80 kr), leggins fra Pieces - og så en skrå hestehale og øreringe Sarahs veninde Ditte lavede til mig en gang.




God dag allesammen
vil nyde roen sålænge den vare :-)

1 kommentar:

  1. Årh, altså - lille skat. Hvor er hun dejlig! Glæder mig til at se jer lørdag <3

    SvarSlet