tirsdag den 11. januar 2011

TOTAL top fredag, mega indkøb og nye billeder

Ja , Kenney og jeg havde jo "kæreste-fredag" i fredags.. planen var: ud og spise og i bio og se Due Date, planen blev: Ud og spise indisk og på "Monkey-bar aka Den Lille. Det var bare en mega hyggelig aften også fordi vi intet planlagde. Vi gik bare derud af.. vi gik lidt rundt på strøget og tjekkede tattoshops ud og så gik vi på Indisk og spiste dejlig mad- dejlig-meget-stærk-mad. Så da vi var færdige der blev vi enige om at vi ikke gad biografen... vi tog tilbage mod Nørrebro (kl var kun 19.30) og gik ind på Monkey Bar hvor der var happyhour til kl. 21 så jeg fik 2 lækre Strawberry D for 60 kr! Kenney var på en Eldorado Rum tror jeg nok det hed hehe... og så fik jeg endnu en omgang strawberry og en omgang Mojito og så blev kl. 21 og så var det normal pris igen..
Det var bare en rigtig sjov aften... der kom en af Kenneys arbejdskollegaer Michelle (eller gammel kollega) og hendes xkæreste Ulrik og en af deres venner der hed Skalde eller Skralde.. hvad hans rigtige navn var - tja der må jeg melde pas... han havde det MÆRKELIGESTE skæg i hvert fald.

Lørdag fik vi ungerne hjem og de var bare så skønne hele dagen ingen brok, bare hygge :-) Søndag stod på træning - jeg var oppe og "crosse" 30 minutter, steppe 25 minutter og så lavede jeg armøvelser. Og så stod den på puslespil hehe vi lavede puslespil mig kenney og manja.. nok mest mig og kenney egentlig hehe.

Igår var jeg så til Zumba igen :-) Er blevet helt hooked og skal til Zumba-event med sarah og Louise 6. februar i 2 timer.

Idag har jeg været ude og monsterhandle kød, konserves, frugt, grønt... imorgen får jeg mødregruppe på besøg... torsdag kommer Mille og kamilla.. fredag skal manja have hilda hjem og lege... og søndag til fødselsdag hos Milla :-)

Nå vil lige smide et par billeder ind og slutte af for denne gang






Ingen kommentarer:

Send en kommentar