fredag den 7. januar 2011

Lorte sne, åndssvag trafik, ZUMBA og skøn fredag

Ja vi kan vel alle skrive under på at NU GIDER VI IKKE DEN LORTE SNE MERE!!! Ja ja vi fik hvid jul og blah blah blah... 24. december fint fint men så det også SLUT! Men næ nej det synes vejrguden ikke og igår skulle jeg besøge min veninde Mille i Gladsaxe det tager ca 25 minutter med bus 69. Da jeg skulle derud ventede jeg en lille halv time og da bussen så kom kørte den fint derud af og jeg var fremme på 20 minutter MEN da jeg så skulle hjem igen - puuha, jeg gik fra Mille 13.45 var ved bussen 13.50 der skulle komme en bus 52 - der kom ingen.... og stadig ingen.. og efter 45 minutter stadig ingen.. der kom først en 15.09!!! Og jeg var først på Nørrebro 16.05... Det ødelagde for vildt mit humør.... men så kl. 17.00 gik jeg op i SATS hvor jeg lige løb 35 minutter og så til ZUMBA med Sarah fra min mødregruppe kl. 18. Synes det var SÅ sjovt så skal igen imorgen, lørdag :-) Fik også lige vejet mig igår og har tabt mig 0.5 kilo denne uge... og det er med 1 dags træning.. min madoversigt ser sådan her ud:

Mandag: lidt fuldkorns cornflakes med æble til morgen. 1 skive rugbrød med hamburryg og et glas mælk til frokost. 2 gulerødder til mellemmåltid og kyllingesalat til aften.

Tirsdag: 1 Skive rugbrød uden noget til morgen. så spiste jeg 2 skiver rugbrød med torskerogn til frokost. Så var jeg jo i bio så der fik jeg spist en burger og så en smule slik og popcorn i biografen men KUN vand drak jeg.

Onsdag: 1 stykke frugt til morgen. 1 skive rugbrød til frokost med pølse. 1 gulerød, 1 kop te, 1 glas mælk. og så laks med salat til om aftenen.

Torsdag: Cornflakes (branflakes) til morgen. så var jeg hos Mille hvor jeg fik rugbrød med makrel og så havde Kenney lavet dejlig aftensmad klar da jeg kom fa træning - kylling med tomatsovs og en bitte smule ris :-)

Idag har jeg lige spist cornflakes - så skal jeg have rugbrød til frokost og gulerødder i løbet af dagen. Og så skal Kenney og jeg i biografen i aften, CinemaxX - så der skal vi spise inden ude på Fisketorvet så må vi se hvad jeg vælger. Men har KUN absolut KUN drukket vand denne uge og 3 glas mælk (plejer at drikke 2 glas om dagen) ....

Så købte jeg lige 2 nye kjoler igår så har jeg kjolen klar når vi skal til party hos Pernille 12. februar :-) købte også 2 bluser, 2 tørklæder og lidt øreringe...




















Dagen idag står på : Gøre rent, handle lidt ind (Kenney har nemlig lovet at gå over til Meyers (bageren i Jægersborggade) imorgen tidlig så skal lige handle lidt pålæg til et lækkert morgenbord, så skal jeg træne mave og arme på min pilates bold for babysats er aflyst idag træneren er syg.... så skal jeg ud og aflevere Manja hos Jeanette jeg henter hende kl 14 så tager vi bussen derud, så skal Elissa afleveres hos Nana kl 17 så skal jeg have sol og så skal vi afsted ved 18 tiden :-) GLÆDER mig til en dejlig aften - "kæresteaften" :-)

1 kommentar:

  1. Ej hvor lyder det dejligt søde.. og så flotte kjoler!

    SvarSlet