lørdag den 15. januar 2011

SHOPPING, NYT HÅR og TATTOVERING

Mangler rigtig meget nyt kluns efter jeg har født - har bare ikke gidet købe noget da jeg lige skulle, og skal, tabe mig først.. men har tabt mig ok meget så derfor er der og skal der købes alm. hverdags tøj...

Har købt lidt der i sidste uge fra HM's hjemmeside og udover kjolerne og bodystockingen købte jeg blandt andet:





Manglede lige et nyt tørklæde til lige at pynte med og faldt for de her 2.. for 25 kr stykket... bluserne er jo gode til alm. hverdagsbrug og sandalerne måtte jeg bare eje..






I næste uge skal jeg i Fields med Louise og håber på at kunne finde lidt tøj i retning af de 3 nederste stykker tøj






Og så håber jeg på at kunne finde nogle pæne cowboyleggings og alm. hverdagstoppe...

Så skal jeg til frisør i starten af næste måned hvor jeg skal farves lyshåret, igen, og så REGNER jeg med pandehår - lidt lige som smukke Hedi Klum her på billedet

og så skal jeg tatoveres næste måned også..
2 hjerter flettet sammen, det ene med lilla optegning det andet med lyserød eller grøn.. Noget i retning af det her.. og så med pigernes forbogbogstaver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar