onsdag den 5. januar 2011

Så er hverdagen begyndt igen..

vel og mærket hverdagen efter julen = meget stresset december måned.
I mandags var Manja hjemme en sidste dag med sine skoldkopper og vi hyggede bare herhjemme, i går, tirsdag, var jeg hjemme og spise frokost med skønne Pernille og senere i biografen med Helene, sarah og Louise (og ja vi SAVNEDE dig Nillemus) og se Burlesque som jeg synes var FANTASTISK for slet ikke at tale om den mandlige hovedrolle som var ENDNU mere fantastik! jeg brød alle reglerne i min slankekur i går men hva' så?! Hos Nille spiste jeg rugbrød med torskerovn på det LÆKRESTE rugbrød og så vand.. men så spiste vi bruger inden biografen.. men drak vand både til burgeren og i biografen til mine popcorn :-)

Idag var jeg så i mødregruppe (som var kanon hyggeligt - og alle børnene er blevet "store" nu så det er lidt sjovere) hvor jeg bedte om en skive rugbrød (der var kun hvidt brød) som jeg spiste med en skive pølse på, og så vand og en clementin og til frokost herhjemme spiste jeg også et stykke Emmery's brød med corizo på.. og har KUN drukket vand de sidste 3 dage...

Så mødtes jeg med Louise efter mødregruppen og vi tog en tur forbi Sundhedshuset hvor Elias og Elissa blev målt og vejret.. Elissa vejede 6.5 kilo og målte 65 cm. :-)

Nu er Kenney lige hoppet til træning og jeg skal snart lave aftensmad, vi skal have laksebøffer med rugbrød tomatsovs og salat til - og så skal der trænes mave og arme på min nye fine fine PILATES bold :-)

Imorgen skal jeg hjem og se min veninde Mille's nye lille babydreng.. og så til ZUMBA.. fredag skal begge unger passes - Nana spurgte igår om hun ikke måtte have Elissa sovende og Jeanette spurgte Kenney om hun ikke måtte have Manja :-) så vi skal ud og spise og måske i biografen eller noget andet hyggeligt :-) Bliver dejligt. Lørdag går vi så op og løber lidt sammen og søndag tror jeg vi tager en tur i svømmehallen alle 4 :-)

God uge til jer allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar