søndag den 27. oktober 2013

Sund og slank

Med inspiration fra søde Anna (stueetagen) som skal stille op til bikini fitness til sommer har jeg fået et indblik i hendes overraskende nemme kostplan.

Jeg tilføjer dog en smule og Eftersom jeg ikke spiser æg blir den også ændret der.. Så det jeg skal spise det næste stykke tid er:

Fordelt på hele dagen :

1 skive rugbrød
500 g kød (tror jeg dog ik jeg kan komme op på)
Min. 600 gram grønt
300 g bær/ 2 stk frugt
250 g skyr
1 avokado
2 skiver knækbrød
12 mandler

Derudover tillader jeg 100 gram pasta eller kartofler på en uge..

Så i morgen kommer min mad fx til at se således ud:

Morgen: 150 gram skyr blandet med 100 gram bær, 1 skive grov knækbrød med hjemmelavet kalkun pålæg (50 gram) og 5 mandler

Mellem: 3 store gulerødder

Frokost: stor salat med 200 gram kylling (spidskål, avokado, tomater, agurk, ærter, peberfrugt)

Mellem: 7 mandler

Aftensmad: 150-200 gran oksekød (vi skal have oksekødsfrikadelller med tomatsovs og 1 skive rugbrød til mig og ris til de andre

Madplan denne uge:

Idag søndag: sygt kylling med spidskålssalat med citron, snittede gulerødder og pasta til de andre

Mandag: oksekødsdunser med tomatsovs, grønt og ris til de andre

Tirsdag: tomatsuppe med små kartoffeltern i

Onsdag: sund pasta bolognese med grov spaghetti og en masse grønt og magert oksekød

Torsdag: Laksebøffer med salat

Fredag: stegte kødstrimler i wok med en masse grønt

Af træning bliver det nok ikke det vilde - men 2 gange om ugen skal der løbes minimum 20 minutter pr gang og så styrketræning herhjemme efter et program skat laver - et simpelt program på min 20 minutters effektiv træning.

Målet er tab af 5 kilo og opstramning af lår, mave og arme..
Det gik ellers ret godt liiiige indtil vi ramte sommeren blev der grillet, drukket somersby, spist is også.. Deeejlig syndig sommer som jeg så absolut synes der skal være plads til!!!

Så nu starter vi op igen og efter løbeturen med skat igår har jeg blod på tanden

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar