fredag den 18. oktober 2013

Dejlig feriefridag

I dag havde jeg fri med ungerne.. Selvfølgelig kunne jeg ik falde i søvn efter skat var taget på arbejdet kl 6:45.
Dog blev jeg liggende i sengen.. Elissa vågnede lidt i 8 og kom ind til mug og puttede og der lå vi til 8:30.
Kl 9 stod manja op og de fik havregrød og så tegnefilm indtil vi kl 10 cyklede med og shoppede tøj til ungerne..
Manja fik vinterjakke, kjoler, en masse strømpebukser og leggings og en cardigan og Elissa fik lidt kjoler og strømpebukser.
Turen fortsatte i BR hvor de valgte et stykke legetøj hver.









Skatter havde taget fri kl 12:30 så da vi kom hjem til ham lå vi og slappede lidt af inden vi gik
I gården en times tid.
Da vi kom op faldt Elissa i søvn
Og manja og jeg spillede klodsmajor og bagte muffins






Vi spiste dejlig mad her til aften / ribeye bøffer muuums




Nu ska ungerne snart i seng, skat og jeg skal se 2. Afsnit af Walking Dead på Netflix og i morgen skal skatter desværre på arbejde fra morgenstunden og kl 12 henter min skønne søster ungerne.. De skal hygge og overnatte derhjemme - skat skal til fodboldafslutningsfest og jeg ska holde tøsefest wuhuuuu



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar