fredag den 25. oktober 2013

Lækker fredag

Idag havde jeg fri og startede morgenen ud med morgenmad i manjas klasse fra 8-8:40..

Dernæst tog jeg mod Amager for at mødes med Goeste hvor turen stod i IKEA's tegn.

Vi fik ikke købt det vilde - kigget gjorde vi men det hele gik op i snak haha..
Fik købt billeder til mine plakater og så disse 4 tallerkner ... SÅÅÅ fine



Efter turen derud kørte sarah mig hjem og jeg hentede Manjamusen.
Vi sku købe gave til den fødselsdag hun skal til i morgen hos Emilie fra klassen.. De ska give gave for 30 kr. Manja syntes hun sku ha noget til håret så det valgte hun og vi pakkede den fint ind da vi kom hjem igen



Da vi hentede Elissa hyggede hun med Julie :-)





Ungerne kom op til min skønne søster kl 17:30 og jeg lavede super lækker mad - pastaskaller som jeg fyldte med ricotta som
Jeg blandede med stegte rødløg, hvidløg, frisk spinat og lidt hakkede mandler og parmesan .. Så kom det i skallerne og så lavede jeg en tomatsovs med hakkede tomater og cherrytomater og lidt oregano som blev hældt udover - drys af mere parmesan og 20 minutter i ovnen muuums!









- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar