tirsdag den 30. oktober 2012

Ægte veninder og venskab

Det sidste korte stykke tid er det virkelig gået op for mig hvem mine virkelige veninder er og hvem jeg synes giver mig ægte venskab!

Et venskab for mig er:
-At man kan stole på dig og at du stoler nok på mig til at fortælle ting!
- at du viser interesse i at have kontakt til mig mere eller mindre dagligt - både telefonisk, fysisk osv
- at du har forståelse for den måde mit liv er
- at du gider Mig og er der for mig når jeg har brug for det!

Det sidste stykke tid har jeg virkelig observeret - og jeg ved idag hvem der går ind under kategori ÆGTE VENINDE og kategori "veninde når vi mødes til fælles arrangementer"

Et af mine nytårs fortsæt (udover at stoppe med at bide negle - hvilket jeg er stoppet med :-) ) i år var at jeg sku sortere ud og få sorteret dem ind igen jeg havde sorteret forkert ud .
Du ved hvem du er :-)

Og det har jeg virkelig fået gjort!

Jeg har fået en ud af mit liv som aldrig skal være der igen og så har jeg fået sorteret ned til de 2 kategorier..

I ved jo nok selv hvor i hører til og kan jo så tage stilling til om i er tilfredse med kategorien eller om i vil forsøge at opgradere eller bare helt ud!

Ja jeg har haft gang i tankerne det sidste stykke tid!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar