tirsdag den 2. oktober 2012

PARTY

PARTY

D. 27. oktober står FESTEN for døren! Nemlig min fødselsdagsfest, for alle de dejlige tøser!
Ren tøsefest (Med mindre Kenneys og hans fodboldhold vælger at Joine os som de jo virkelig gerne ville haha).
Det starter kl. 18.00 med mad i form af lasagne og kartoffelret med brød og salat til – senere på aftenen vil der dukke en lagkage op forud for dette er der nok blevet drukket en DEL drinks hvis jeg kender det meste af mit slæng rigtigt haha.

MASSER af drinks!

Der bliver handlet: Barcardi Lemon, Cuba Caramel, Vodka, Captain Morgan, Barcardi Razz og Malibu.
Glæder mig rigtig meget til en rigtig sjov og hyggelig aften og håber meget på at folk bliver til den lyse morgen!

Jeg er jo selvfølgelig allerede gået i tankeboksen mht. outfit.. udover et par gange solarium, står valget nok mellem 2 outfits:

Den fine sorte kjole jeg købte i anledning af Sarahs fødselsdag, men som jeg ikke tog på (for det gør man bare ALDRIG når man har købt noget til en bestemt anledning!) og så med mine turkise stiletter på eller højtaljede bukser med en gennemsigtig skjorte og så stiletter…
Nu må vi se.

Af gæster kommer pt.:
Goeste
Pernille
Helene
Louise
Milla
Christina
Michelle
Dorte + veninde
Mette + evt. veninde
Sarah F.
Mig

Afbud:
Hamza
Sarah mødregruppe
Gitte
Pernille R
Julie
Signe

Afventer:
Mille
Pia fra mit arbejde
Rikke fra mit arbejde

Det skal nok blive rigtig hyggeligt, det jeg helt sikker på!

Wuhuu 25 dage tilbage! Men meget godt hvis vi ik bliver flere, for det begynder at knibe med stole haha…

God tirsdag alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar