mandag den 14. november 2011

Ny uge efter en skøn weekend

Ja så blev det igen, igen mandag - puuha kunne godt være blevet hjemme under dynen hvis ikk det var fordi jeg har aftalt med mig selv at der hverken skal være barnsyg eller Nina syg overhovedet før min ferie i december!

I fredags hyggede vi derhjemme - Kenneys chef ga' fyraftensøl så han kom lidt senere hjem, imens lavede Manja og jeg mad klar, hjemmelavet tortillas med grissebasse salat og dressing samt poms.. så var han hjemme kl 17 og vi spiste lidt efter - efterfølgende kørte han ned og lejede film til weekendens afslapning. jeg havde også lavet hjemmelavet brownie med flødeskum og bagt boller klar til morgenmad :-)
Lørdag stod vi allesammen op kl 7.30 (ja længere får man jo ikke lov at sove) så spiste vi morgenmad og så tog vi i Fields.. og der skulle findes jakke! Nemt? NEJ!!!! Min dejlige mand havde jo givet mig en jakke - frit valg for 3000 kr.. først prøvede jeg en Peak til 3000 kr ikke noget for mig, så en Helly Hansen til 2000 , heller ikke noget for mig.. så kiggede vi på Canada Groose så skulle jeg bare vente til næste uge når han får de sidste penge fra det stykke arbejde - men sådan en dyr jakke vil jeg slet ikke ha! der blev prøvet Carhart jakke osv osv..
Efter lang tids søgen og lige ved at opgive sagde jeg da vi gik forbi en butik der hedder Carlings at dette var den sidste og så gad jeg ikke mere...
Så hev jeg en fin blå jakke ned der bare sad rigtig godt :-) i et mærke der hedder "RED" super lækker og dejlig varm! Og der var MEGA udsalg så det endte med at vi hver fik en jakke for 1450 kr - IALT!!!!!!! det var vanvittigt! og det første vi spurgte om var om de fejlede noget for det virkede helt forkert!! Og det var KUN lørdag de kørte tilbuddet...
Nå, så spiste vi frokost derude inden turen gik hjemad - vi stod af ved Frederiskberg Centret hvor Manja og Kenney gik i BR mens jeg gik i Neye og forelskede mig i den FINESTE DKNY taske, sådan en lille Clutch eller hva pokker det hedder SÅÅÅÅ fin, men 650 kr for den hmm.. nej så jeg gik ud igen.. Manja kom ud fra BR med en lille pose og havde fået en elektrisk tandbørste med Disney :-)
Så gik vi hjem og smed benene op og bestilte grillmad :-) så stod den på film da pigerne var fladet i søvn.

Igår efter morgenmaden , gik vi så en tur i Nørrebro Parken og en tur på Skaterbanen ved Café Castro hvor Manja fræsede rundt på sit fine løbehjul..
Efter et par timer ude hvor pigerne havde leget mødtes Kenney lige en times tid med Stefan mens pigerne og jeg gik hjem og spiste frokost.
Da han kom hjem faldt Elissa i søvn og vi 3 andre satte Pirats of the Caribean på - Manja faldt dog i søvn efter 30 minutter hihi - så lå hun ellers og snorkede.
Kenney kogte imellemtiden hel kylling med en masse grønt da den igår stod på "Kenneys hjemmelavede kylling i karry" som absolut skal opleves hahahaha ej den er virkelig god!!!
Så gik vi en aftentur ned på legepladsen i små 40 minutter inden den stod på godnathistorie og nat nat sang og mor og far også skulle ind og putte under den varme dyne..

Denne uge står på , tja, ikke så meget.. Kenney henter Manja idag og kører en tur ind til byen - så henter jeg Elissa når jeg har handlet småting til min til middag hos på lørdag.. imrogen og onsdag skal Kenney arbejde, torsdag er der forældremøde i børnehaven/vuggestuen fredag skal det sidste handles.. GLÆDER mig til at holde til middag hos mig på lørdag!!!!

Go uge allesammen og krydsede fingre til min Goeste der skal til eksamen på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar