torsdag den 10. november 2011

lidt nyt og tanker herfra

I går var jeg til MUS samtale (Medarbejder udviklings samtale) og det gik bare KANON – mere end kanon faktisk.
Min chef havde INTET dårligt at sige OVERHOVEDET! Vi snakkede trivsel, dét at vende tilbage fra barsel – dét at jeg har udviklet mig rigtig meget mens jeg har været på arbejde osv osv…
Vi er 250 ansatte i huset = 15 chefer + personalechef.. hver mandag har cheferne møde sammen for at drøfte løst og fast og jeg har fået ros fra flere forskellige etager og de har fortalt Anne Marie (min chef) at de skal være så glade for at de har mig som sekretær som er meget kompetent og at hun bare skulle holde fast i mig! Jeg blev helt rød i hovedet da hun sagde det haha..
Nå, men vi snakkede udvikling og har fået sat en masse kurser inden for regnskab/økonomi, lov osv af, så det er bare super fedt.

Min SKØNNE søs kom så i går og passede pigerne fordi Kenney skal arbejde næste onsdag hvor vi skulle ha’ været ude, så vi tog på Spisebaren (toppen af Illum) og fik oksekæbe med pommes Anna, bagt rødbede, hjemmelavet bearnaise og brød MUMS det var lækkert!
Så gik vi i biffen bagefter og så Contagion som handlede om hvis hele verden (eller stor del af den) blev smittet med en sygdom man ikke kunne finde en virus til. Ret fed film, men puuuha – sprit hænder sprit sprit!!!
Det var rigtig hyggeligt, og så gik vi bare hjem fra Palads bagefter..

· Opdate på vores ”husdyr”: ingen af os har det mere så det er bar’ dejligt! FOR AD!

I dag er det jo Mortens Aften – vi er desværre ikke blevet inviteret hjem til nogen i år.. så vi køber selv noget and og laver et dejligt lille måltid derhjemme os 4.. dækker hyggeligt bord osv.
Vi mødes ved ungernes institution her kl. 15.45 og så går vi alle ud og handler.

Weekenden står på hygge og afslapning og lige en tur på Fisketorvet og finde mig en jakke, vi kiggede i Illum i går der var ikke rigtig noget og min jakke er bare udsolgt ALLE steder i min størrelse så nu skal vi se om vi kan finde en anden fed en!

Nytårsaften:
Nu ved jeg ikke hvad andre gør mht at være i god tid – og er desuden også ligeglad! Men, Nytårsaften for mig er noget jeg gerne vil vide noget om i god tid.. havde en idé om at vi skulle ud og spise men det skal vi ikke, det bliver umuligt at få et bord et godt sted har undersøgt det..
Nu må vi se – Svigermor passer tøserne :-) så vi kan komme ud og hygge. Så skal vi bare lige finde ud af hvad vi skal og med hvem.. Jeg ser helst en masse venner med god mad – ude fra – Cofoco laver vild lækker nytårsmenu det fik vi til nytår for 3 år siden – SÅ lækkert! Deres menu i år er :
Forret: Stegte kammuslinger med wasabimayo
Hovedret: Tournedos af oksemørbrad med trøffelconfilteret selleri og pommes Anna, hertil smørristede kastanjer, løgtærte, sauce og brød
Dessert: noget chokoladehalløj

Hvis vi ikke 2 år i træk havde holdt nytår hos os havde vi med glæde gjort det, men at skulle lave mad, indkøb osv puuuha.. det har vi gjort 2 år i træk hvor vi jo samtidig har holdt juleaften ugen for inden også hos os – så i år vil vi nyde en børnefridag uden børnelarm og bare nyde ikke at skulle stå for det vilde… men nu må vi se.. vil i hvert fald gerne have det på plads inden og senest 1. december så vi ved hvad vi har at gå efter.
Har skrevet til min fætter og spurgt hvad han skal – som backup hvis nu vi ender med ikke at have noget at lave selvom jeg da stærkt satser på en hyggelig nytårsaften som minimum med min Goeste, Peter, René og Louise, som vi synes plejer at være rigtig hyggeligt – men nu må vi se hvad det bliver til.

Nu skal julen jo lige overstås – og der er jo ikke længe til!
Glæder mig til en hyggelig stille og rolig juleaften – tænk det allerede er ved at være slut dette år det er sgu vildt!


God uge og god weekend allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar