tirsdag den 1. november 2011

Manjas første rigtige tegning!

Manja kan TEGNE! Sådan rigtigt nu - hun tegner mennekser nu - igår tegnede hun en tegning med mig, elissa, hende selv, farmand, farmor, moster Nana, Faster Sas og morfar - alle fik rigtig langt hår UNDTAGEN farmand haha han fik små stritter :-)

Fik taget et billede af den tegning hun tegnede forleden -- for den hun tegnede igår skulle åbenbart klippes i stykker bagefter - det her er et billede af MOR : - hov jeg har da ikke fået nogle arme.. Manja altså..



Idag skal Kenney til Hvidovre og arbejde - han har fået en ny sag.. så jeg tager til gymnastik efter arbejde og så går pigerne og jeg en tur - vi har 3 film der skal afleveres så vi går ned til Frederiksberg med dem og så køber vi bare et eller andet at spise med hjem - Manja og jeg har også en date med hendes perleplader som vi gik igang med i går aftes og Manja så midt inde i det hele siger "Så mor nu slutter vi nu vil jeg i seng" så nu står det og venter i vindueskammen :-)...

imorgen kommer Kamilla og spiser, vi skal have dunser med en masse grønt til, torsdag kommer Sarah fra "mit arbejde" (som altså ikke arbejder her mere) hun kommer til spaghetti med kødsovs og så tager hun en kage med..
Lørdag skal Kenney jo til fodboldafslutning i Køge tror jeg nok det var med mad, druk og stripper HAHAHAHAHA jeg får Hamza til middag vi skal have: laksemousse til forret, and til hovedret med en masse grønt og hjemmelavet spanskrør med hjemmelavet is til :-) og hun tager vin med til når pigerne er puttet.
Søndag sover Kenney jo nok det meste af dagen - så tror bare jeg vil gå en tur i centret med pigerne og måske min søs hvis hun vil med?

Skal også ned og købe jakke - den er åbenbart umulig at få i grøn i den model jeg gerne vil have så den bliver sort/brun så det bliver denne her Fjällräven Nuuk Parka



Kan i alle ha en go uge :-)

Møs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar