onsdag den 9. februar 2011

Manjas værelse

Skal laves om... spørgsmålet er bare hvordan... Der skal om ik andet gøres plads til Elissas tremmeseng som snart kommer op fra kælderen og får til plads et sted derinde.

Tænker lidt på at købe Manja en køjeseng.. Hun vil så gerne ha en..
Har kigget på disse..
og så er der seng klar til når Elissa skal over i "storpigeseng" uden det kommer til at fylde hele værelset.

I hvert fald skal der ske følgende:
1. Alle hendes wallstickers skal ned! Er træt af dem...
2. Evt. nogle nye wallstickers - noget med store blomster og sommerfugle..
3. Nye gardiner
4. Nyt lille gulvtæppe
5. SORTERET LEGETØJ!! Smidt ud!
6. rykke rundt...
7. evt. en knagerække til hendes fine udklædningskjoler
8. evt. ny lampe..

Jeg gik igang med det her indlæg kl 13- kl 13 lagde jeg computeren fra mig og gik igang med Manjas værelse - fik fyldt 2 sorte sække med L O R T og smidt til skrald og så rykkede jeg om på hendes værelse.. så skal jeg bare ha købt lidt hyggeting så der sgu fint :-)

Har lige junket Trendsales.dk og fik kæbt: 1 MOLO heldragt, 1 Holly's heldragt, 2 Hummel Bodystocking - alt fra samme bruger, jeg fik pruttet det ned til 130 kr for det HELE ! Normalprisen for fx. molo dragten er jo 230 kr.. og hollys er 200 og hummel bodys koster jo 130 min. stykket :-)
Dejligt med en go deal!

Go aften allesammen skal ud til atensmaden, vi skal have kylling i ovnen med en masse krydderier og forårsløg, tomatsalat med balsamico og stegte gulerødder. kedeligt at være på kur...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar