søndag den 20. februar 2011

Jeg er bims! Det indser jeg nu...

JA det er jeg altså - jeg har allerede NU planlagt alle de fødselsdage der skal ske i år - vil i hører? Så kan i jo samtidig notere i jeres kalender - i ved jo godt selv hvem der er inviteret ik :-)

Manja skal holde børnefødselsdag - eller "prinsesse-hof-bal" d. 29. maj... for ca. 10 piger vil jeg tro.
Satser på at vejret er rigtig godt så vi kan være nede i gården - Sarah har lovet at være "ben-hård" "med-pædagog" sammen med mig :-)
Vi skal så starte med lidt mad og gaveåbning - maden bliver "prinsesse-snegle" (Pizzasnegle) med en lille tandstik på og en cherrytomat, "grønt-spyd" (gulerødder, majs, peberfrugt og agurk), prinsessevand (rød saft)...
Så skal der leges - Slå til Pinataen - har fundet denne fine én . inden i skal der være en lille gave til hver - tænker et lille stykke legetøj..
Efter kan de lege lidt inden desserten som bliver mariekiks med lyserød glasur og smarties på og små frugtspyd med jordbær, vindruer melon og en enkelt skumfidus :-)
Så skal der være en "farvel-prinsessepose"med Hello Kitty rosiner, skumfiduser, en haribopose, fignestang og en slikkepind.. har fundet de her poser

Glæder mig til at give hendes første rigtige børnefødselsdag . min store prinsesse ! Mor elsker dig!






Så har jeg planlagt Elissas, Kenneys og min som vi holder samlet i år d. 9. oktober - hele familien til hygge ... til lidt af de hjemmelavede lækkerier som vi plejer at diske op med :-)

OG SÅ:
DULLE-FEST!!! d. 22 oktober - ja tøser så i har bare at sætte kryds og få afsat børn for der skal fyres max auf!
Med velkomst drinks og snack, dresscode, god mad (buffet) dulledrinks og høj musik og dans i stilletter - Ærgerligt ærgerligt naboer! I don't give af f#*k !!
Vi skal bare hygge feste og danse - så piger - til jer med børn, få dem passet ude så i ikke har dem næste morgen :-) måske får jeres mænd også lov til at deltage i festlighederne senere på aftenen :-) Wuhuu- glæder mig allerede selvom der selvfølgelig er 6 måneder til HAHA...

Nå ville bare lige dele det med jer :-)
I skrivende stund er Kenney igang med at sætte badeværelsesskab op ude på "det nye toilet" - A.K.A gæstetoilettet som så ikke bliver dét alligevel hvis det står til Kenney er det hans haha -
hov så blev han færdig - så skal vi bare have en VVSer på og så skal der lige et par knager en bademåtte og et fint 4kantet spejl - her er resultatet- se bort fra Manjas hoved der lige skulle ind og sløre det hele hehe..

3 kommentarer:

  1. Årh, jeg vil også med til Manjas fødselsdag, det lyder rigtig hyggeligt :D

    SvarSlet
  2. Er det først nu, at du indser det, mus!? :)

    SvarSlet
  3. Neeej har sgu nok vidst det noget tid haha

    SvarSlet