tirsdag den 8. februar 2011

......

Sidder lige nu i sofaen omgivet af Manja der så absolut skal sidde HELT op af mig for som hun siger "mor jeg kan jo ikke rykke den anden vej" Nåå nej.. eller... Og lille Elissa der ligger på gulvet omgivet af alt sit legetøj og skaber sig...
Jeg sidder og kigger over på sofabordet hvor min fine hvide vase står med en buket nok så visne orange tulipaner.. tror der ialt er 5-6 blade tilbage fordelt over hele buketen.. måske man sku få købt en ny buket - det har jeg så også kun sagt i 4 dage nu - jeg tror lige jeg må få smidt dem ud, når jeg har skrevet mit indlæg altså...
Kenney er til træning og jeg har frikadeller over på panden ude på komfuret (ja hvor ellers) vi skal have dunser med en MASSE salat, var lige forbi Det Grønne Køkken nede på Runddelen og købe 5 forskellige slags salat til maden og så har jeg skåret nogle tomater ud og hældt lidt balsamico...

Tidligere idag var jeg forbi Mille ude i Gladsaxe hvor vi fik lidt let frokost og bare sad og snakkede..
Derudover står denne uge på:
Igår var jeg lige forbi Pernille og sige tillykke :-) og senere Zumba (Tak for lån af de mest perfekte Zumba-bukser de er geniale)
Idag Mille og afslapning
Imorgen står den på mødregruppe og Zumba eller Piloxing skal lige beslutte mig
Torsdag afslapning
Fredag skal jeg spise frokost med Hamza
Og den længede ventede LØRDAG: MAX hygge hos Pernille - GLÆDER mig snut!!!

Så har jeg også ryddet lidt ud i mit klædeskab og hold op der er en masse jeg ik længere kan bruge - dejligt, og så alligevel ikke, for så skal man jo købe noget nyt... Købte faktisk 3 bluser på Gina Tricot's hjemmeside bare alm. hverdagsbluser så det er skønt.

Nå ville blot hilse på

Ses

1 kommentar:

  1. Selv tak snut, tak for gave og glæder mig ligeså til at se dig lørdag :)

    SvarSlet