mandag den 16. juli 2012

Zoologiskhave

Igår havde vi en SKØN dag i ZOO.
Ungerne og jeg var afsted med Milla med hendes drenge Jamal
Og Ghassan og så Kamilla og hendes unger Benjamin og Isabella.

Dejlig dag! Der blev set kameler der fik mad, elefanter der blev vasket, der blev klappet geder, set tigere, flamingoer osv osv.. Der blev leget i børnezoo og vi hyggede med fælles frokost: milla havde lavet lækker pizza, Kamilla havde frugter med til stor fornøjelse for alle, jeg havde samosas med og rugbrød og så var der popcorn og milla hade lavet den LÆKRESTE snickerskage MUMS!!
Til sidst købte vi is og gik hjem gennem Frederikberg Have. Var hjemme kl 17.30












































Pigerne synes det var meget sjovt at være på WC og få tørret hænder haha






Til sidst blev der klappet geder - elissa faldt i søvn den sidste halvanden time









Så lavede vi taco til aftensmad! Og mor her var SÅ smadret haha




-
Og elissa musen faldt i søvn inde hos kenney og mig i sofaen







Denne uge står ikke på
Så meget - idag ska kenney træne og jeg vil ud og løbe, imorgen ska jeg på cafe med min lillesøster :-) fredag ska jeg ha vokset øjenbryn og lørdag ska vi til fødselsdag :-)


God dag alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar