søndag den 8. juli 2012

Dagen igår

Ja, som frygtet, så regnede det igår - og jeg stod jo på loppemarkedet ... Jeg smuttede også hjem kl
12. Udover det var det faktisk rigtig hyggeligt. De andre loppere var super søde og endte med at dele stand med den sødeste kinesiske dame- så sparede 120 kr i stand pris.
Jeg tjente godt og fik solgt en masse af kenneys bukser, mange kjoler og bluser nogle PlayStation spil, 1 par sko og 1 tshirt



Da jeg kom hjem faldt vi alle i søvn og ved 17 tiden gik vi ned og satte tøj over og så gik vi i parken med ungerne og droppede aftensmaden og gik over til Stefanos grønthandler og købte samosas og ærter :-) og så spiste pigerne en rugbrødsmad da vi kom hjem.







Om ik så længe dufter her af hjemmelavet brød - kenney lavede nemlig igår formiddags en dej som har hævet i køleskabet hele aftenen. Så det blir lækkert! Og så ska jeg over til eftermiddagshygge med ungerne hos Pernille kl 15.

God søndag alle.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Borups Allé,København,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar