onsdag den 11. juli 2012

Læderbryllup...

Ja det hedder det når man, som kenney og jeg, har været gift 3 år.
Vi fejrede det igår - kenney havde lavet morgenbord klar da jeg kom
Hjem efter at ha afleveret ungerne og efterfølgende så vi en film
På sofaen.

Kl 11.30 kørte vi i kurbad - det var sååååå lækkert! Kan klart anbefales! Der var vi 2 timer inden den stod på frokost på London Pub hvor jeg fik burger - hvorfor glemmer jeg ALTID at tage billeder af maden! Kenney fik eb frokosttallerken som han nød i fulde drag!

Så kørte vi Lige hjem og satte vores ting i skuret inden vi cyklede til Frederiksberg og tog metroen til vensterport og så toget til Fisketorvet hvor vi sku i biffen og se



Vi gik først rundt og kiggede butikker - først købte vi et par supersøde sandaler til Elissa og så et par sko til
Mig :-) så var vi inde og kigge på køjeseng til pigerne i FLEXA skide lækre Møbler. Vi kiggede på en køjeseng til 6000 (uden madras) men det er virkelig lækker kval og man kan skille dem ad når de ik ska ha køjeseng mere Så det er jo en god investering! Og man kan altid bygge videre fx med skrivebord skuffer osv. FLEXA.dk
Jeg er mest til denne udgave og så bare ik helt hvid men ludfarvet - men den farve ka jeg ik finde på deres hjemmeside. Og så med nogle farvede lagner osv. Det er virkelig lækker kval er de er 190cm lange så mor og far kan putte med :-)



Nå, Så mens vi går der på Fisketorvet - hører jeg mit navn blive kaldt - hvem der- min GOESTE og hendes Peterpan. Og pudsigt nok skulle de ind og se samme film :-)



Så vi fik et lift til vores cykler
På Frederiksberg efter filmen - TAK musling!

Jeg gav kenney en whisky (15 års en god en) i gave og jeg fik denne bog som jeg har ønsket mig og som jeg GLÆDER mig til at læse



Samt den skjorte jeg har på idag som jeg faldt for inde i Deres






Det var virkelig en dejlig dag!
Og søde svigermor havde hentet ungerne og så havde de hygget derhjemme og lavet frugtsalat efter maden.

Dagens outfits detalje er dette armbånd jeg har arvet fra min farmor






Idag skal vi hjem til min farmand og spise fiskedunser og min mormor kommer også.

Uh og se hva jeg ska ha på til
Min goestes sex and the City fødselsdag






I må alle ha en dejlig dag - slutter af med et virkelig grineren billede af Elissas ja..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar