onsdag den 14. marts 2012

Lukas Grham, madplan og ungerne

I går var vi (Sarah, Peter, Helene, Casper, Kenney og jeg) til Lukas Graham koncert i Store VEGA

(Til dem der ikke ved hvem han er, så er det ham der spillede Grunk i Krummefilmene).
SHIT en fed koncert! Han var jo genial den dreng! Og han improviserede rigtig meget hvilket for mig, gjorde det til en unik oplevelse. For slet ikke at tale om hans yderst store sangtalent!
Under koncerten. Blev der afbrudt af en P3 vært og en pressedame tror jeg det var – og de fik at vide at de var nomineret til P3 GULD prisen – SEJT! Og super fedt at opleve!!!!!
Det fede ved koncerten var også at det:
1. var et super fedt og afslappet publikum
2. at man ikke stod som sild i en tønde, men at man bare kunne slappe af og nyde musikken
Lidt vildt at I (Sarah og Helene) blev enige om at der nok kom omkring 400 til koncerten – hahahaha – der var 1600!

Til dem der ikke kender hans musik – hør ”Drunk in the morning ” SUPER fed sang – og albummet skal klart købes af mor her når det kommer på gaden her i løbet af måneden!

Vi er også kommet nogenlunde oven på igen efter den lange uge med sygdom i sidste uge.
Elissa er desværre blevet ALT for morglad og skriger som en sindssyg når jeg vinker farvel om morgenen – ØV! Det ikke sjovt at aflevere sådan!

I dag er der 64 dage til afrejse – WUHUUUUUU! Men FUCK, savnet til pigerne sidder allerede i maven, men det bliver rigtig dejligt at få koblet af!

I dag skal Kenney arbejde ... suk..og jeg henter pigerne efter abejde, så skal vi lige handle og så på legepladsen.
Og for sjov får i lige min indkøbsliste:

Kellogs cornflakes
2 liter økologisk mini mælk
2 agurker
5 tomater
Økologisk pesto
Fryseposer
Sølvpapir
Håndsæbe
10 stykker frugt
Vindruer
10 økologiske æg
Skumklude
1 pakke økologisk hakket oksekød
1 broccoli
Lille pk. Kartofler
1 pk. Kyllingepålæg
1 pk. Peberfrugt

(Til dem der undre sig over at der er meget økologi – så er det fordi at det er vi begyndt på – ISÆR med kød – det er KUN økologisk nu) Efter at ha set et program om hvordan ikke økologiske dyr behandles!)


Har også fået lavet madplan for denne og næste uge og vil lige dele den

I dag, onsdag, skal vi have simregryde med hakket oksekød. grøn peber, en MASSE krydderi og så 4 kartofler der skæres i små tern og koges med sammen med hakkede tomater og lidt gulerod. Tilbehør bliver ris til ungerne og så bliver der ærter og gulerødder ved siden af.

Torsdag: Ovnbagt laks med birkes på – tilbehør: ovnbagte rodfrugter

Fredag: Bøf med hjemmelavet fritter til samt pandestegte gulerødder og en sauce og salat

Lørdag: Hel kylling med bagte gulerødder og pastinak samt tomatsovs

Søndag: Der skal hjem til Camilla og spise aftensmad

Mandag: Tomatsuppe med forskelligt grønt til

Tirsdag: Rugbrødsmadder med makrel, tun og torskerogn samt diverse grønt

Onsdag: Til Helene og spise

Torsdag: Wok med kylling, spire, gulerødder, nudler, chili og kokos

Fredag: Græskbøf (hakket vildt, fint hakket løg, en masse krydderier) med salat til og grøntsagssovs

Lørdag: tacoskaller med grissebasse og en masse grønt

Søndag: Fiskefrikadeller med søde kartofler bagt i ovnen med chili og hvidløg



Så må vi se om madplanene bliver overholdt :-)






Lige et par billeder med på vejen, vores frække mini datter og så et hvor Manjamusen har bedt moster Nana om at nusse hende :-) (Manjas nye er at begynde at nusse mig og hvis jeg siger at jeg ikke vil nusses siger hun "hvis jeg ikke må nusse dig så skal du nusse mig"! SNEDIGT hva hahahaha.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar