fredag den 23. marts 2012

God weekend

Vil lige ønske alle en god weekend!
Ligger i sodaen med en sovende Prinsesse Manja på min mave - hun lå og ventede på X-factor afgørelsen .. Men hun nåede det ikke hihi.
Hun ønsker at Ida vinder!

Har haft en møg travl uge på jobbet.. SKØNT med weekend- og så er der kun en uge til påskeferien!
Så også lige i BT at Københavns Kommune har droppet tvunget lukket i ugerne 29 30 det er perfekt når nu vi har lagt ferie uge 33 34 som
Blandt andet kommer til at bestå af en lille Lalandiatur.


Nå, vi har haft en hyggelig fredag.. Vi har været på legepladsen, Kenney har været til
Træning og så har vi hygget med nem aftensmad Disney Sjov og X-factor!

Imorgen står den på mors hjemmebagte boller og efter Kenneys tur til træning skal vi til Hellerup til et Crossfit arrangement med musik konkurrencer og mad.
søndag skal jeg med Kamilla og ungerne udbrud
Camilla til hygge med boller frugt og kage.

I ferien har min skatter desværre ikke fri de første 3 dage.. Mandag kommer min søster til morgenmad så ska jeg hjælpe hende med nogle lektier og så skal jeg ned og lege med ungerne bagefter.
Tirsdag kommer min veninde og hendes søn .. Torsdag kommer Milla og ungerne.
Søndag skal vi til påskefrokost Hos min skønne faster og ungerne ska sive hos deres skønne farmor.

Nå go weekend allesammen

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar