tirsdag den 21. august 2012

Ting der betyder noget ..

For mig er det her de vigtigste ting i mit liv:
-Min vidunderlige ægtemand og vores 2 vidunderlige døtre!
- min (lille) familie fra både min og kenneys side!
- mine dejlige veninder! Få men DEJLIGE veninder! Har en masse bekendte i mit liv men kun få
Tilbage som rigtige veninder!
Når man er blevet gift og har fået børn så sker der lidt andre ting i ens liv.. Og det er også her man virkelig finder ud af hvem ens rigtige veninder er..
Dem der kontakter en - bare fordi! Dem der er der for en lige meget hvad!
Dem der ikke glemmer en til trods for andre veninder og andre ting i livet!


Her er lige et par billeder af min største kærlighed- det er fra igår da vi var KBH rundt! Vi var inde i byen, ved Langelinie og Svanemølle strand ..






- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar