søndag den 5. august 2012

Sarahs fødselsdag

Var jo til min Goestes 26 års fødselsdag i fredags - mægtigt sjovt!

Louise kom herhjem kl. 17.30 - vi delte en pizza og et par flasker vin og hun gjorde sig klar inden vi
Smuttede over og mødtes med Pernille og Helene og sang fødselsdagssang op til hendes dør.

Vi fik dejlig kage



og skønne drinks Inden vi blev hentet af den cooleste bil med vin og høj musik.

Ind til Guldhornene inden jeg efter en times tid blev for fuld og gik op til 5A og tog hjem. Men derhjemme sad Kenney med Staub og de ville videre så jeg endte med at tage med til en "fest" hvor Kamilla var og en masse gamle venner - det var lidt sjovt. Var der dog ikke længe før den stod på sovetid for var dårlig!

Mit outfit ændrede jeg til nederdel og skjorte.




- Flere billeder to come ska lige ha fat i Sarah :-)


using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar