fredag den 13. april 2012

Opdate på ugen der gik og hvad ska der ske

Så blev det igen fredag. Det har været en stille og rolig uge.. I mandag hvor vi havde fri lavede vi absolut INGENTING! Vi slappede max auf udover en gå tur som
Manja og jeg tog i regnvejret.

Tirsdag startede vi op på arbejde igen (kunne nu godt ha brugt 1 uge mere.. Men det kan man jo altid) min chef kom kl 14.30 over og spurgte om jeg kunne blive længere der var noget der sku være færdigt idag - det kunne jeg ikke men jeg kunne arbejde hjemme hvilket bare var helt fint. Så mors arbejdsdag sluttede først kl. 22..Men så tog jeg fri kl 13 onsdag.
Kenney har haft træning tirsdag onsdag torsdag og ellers har vi bare hygget. Igår ringede Kenney til mig da han hentede pigerne ( de sku ned og købe nye tusser og tegnebøger) så sagde han "hvaaaa, havde du klapvogn med imorges?" "JA" "ok, den er her ikke mere" RØV den var blevet stjålet! Imorges efter jeg havde afleveret ungerne blev jeg ringet op af Sisse pædagogen som sagde "jeg skal hilse fra Marthas forældre og sige 1000 tak for lån af klapvogn" marthas bedsteforældre havde kommet til at tage den med hjem.. Puuuha blev helt lettet!!! Havde ellers lavet en aftale med en fra DBA.dk om at hente en brugt på søndag til
650 kr..

Idag har vi bare hygget - var lige nede og købe nye gummistøvler til manja inden jeg hentede dem - og kenney sku hjælpe Kamper med at hente materialer og så spiste vi aftensmad og så lavede manja og jeg dejlig frugtsalat (som ugens fredagsslik).

Imorgen skal skatter ud og spille kamp og jeg ska med Hamza, Kamilla og Milla ud og ride på islandske ponyer i Hillerød så moster Nana kommer og ser efter pigerne fra 13-15 hvor Kenney er hjemme igen. Efter ponytur, står den på middag spil og vin hos Hamzapigen..
Søndag skal der slappes auf!

I næste uge skal der ikke ske det vilde - torsdag ska jeg på planlægningskursus i Departementet fra 9-13 og har fri bagefter. Søndag ska den lille familie en tur til Frederikssund hvor der på en gård kl 12 bliver sat økologiske kalve fri - ud og løbe på marken.. Der er mad konkurrence m.m

I må ha en god weekend allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar