søndag den 1. maj 2011

STENALDERKUREN

Er liiige præcis den Kenney og jeg starter på mandag d. 9. maj! Stenalderkuren går egentlig bare ud på ikke at spise industrielt forarbejdede fødevarer, sukker og kornprodukter. SKAL lige tabe min. 6 kilo inden det bryllup vi skal til d. 11. juni da claus og Gitte skal giftes... skal føle mig tilpas i kjole!
Så når vi går igang med kuren består vores mad UDELUKKENDE af Kød, fjerkræ, fisk, æg (som jeg ik kan fordrage som dem gider jeg ikke spise) grøntsager, svampe og frugt og meget små mængder honning tørret frugt og naturlig olie. Det betyder at det høje indtag af proteiner øger forbrændingen PLUS mæthedsfornemmelsen. Så det er SLUT med slik, sukkerdrikke, ALLE former for brød, kager ALT. Min mad bliver således - OG DENNE GANG HOLDER JEG MIG STRIKS TIL KUREN! !!!!!!! - Morgenmad kl. 7.30: Frugtsalat af æbler, mango, banan med lidt mandler over OG et glas mælk selvom man faktisk ifølge kuren heller ikke må indtage det (Følger christian blitz råd om 80/20 princippet så man følger kuren 80 % så der er plads til fx. lidt yoghurt, mælk osv så man får sin kalcium) kl. 10 et par gulerødder. kl. 12. en salat og lidt nødder kl. 15. 2 stykker frugt og så aftensmad kl 17.30/18.00 aftensmad som jo så bare er kød kød kød kød (kylling, kalkun, laks, røde bøffer, svinemørbrad, perlehøne osv, ingen frikadeller osv. som jo bliver tilsat en masse) og grønt grønt grønt.. det blir MØG kedeligt men håber på det lige gør mig 6 kilo slankere. SAMTIDIG skal jeg jo også ha' trænet.. denne uge blir igen umulig da Kenney jo er på kanotur men fra ugen efter er det spinning tirsdag og bodypump torsdag og så løber jeg tirsdagen, fredag og søndag....

Så jeg kan godt sige jer, denne uge skal jeg ha dejlig mad, imorgen kommer Sarah der skal vi ha hjemmelavet pizza, tirsdag tror jeg vi skal ha spaghetti med kødsovs, onsdag skal vi have kyllingsalat torsdag Taco og fredag hmm noget med pomfritter haha... for fra mandag går det løs. Er virkelig virkelig opsat, også fordi jeg er ret så sikker på der er røget en del kilo på det sidste stykke tid, jeg har nemlig haft en syg trang til både spaghetti og til hjemmelavet burger! MUUUUMS....

Nå men ja, satser på at i møder en langt slankere Nina om halvanden månedstid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar